TO MΠΛΟΓΚ aelomania.com EΚΛΕΙΣΕ ! ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΝΕΟ. ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΟΜΩΣ ΩΣ ΕΧΕΙ ΓΙΑ "ΑΡΧΕΙΟ"..

Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

0 Ποιός είναι ο Κρίς Κόουλμαν (από την ποδοσφαιρική του καριέρα εώς τώρα)

Η προπονητική καριέρα:
Fulham
Ο Chris Coleman εντάχθηκε στο προπονητικό team της Fulham τον Οκτώβριο του 2002 με πρώτο πορπονητή τον Tigana.

Αργότερα, τον Απρίλιο του 2003, διαδέχτηκε τον Γάλλο στη θέση του προπονητή και οδήγησε την ομάδα μακριά από τον υποβιβασμό.

Τον Μάιο του 2003 πήρε και επίσημα τη θέση του πρώτου προπονητή, «κερδίζοντας», τους πιο έμπειρους Klaus Toppmöller και George Burley, και έγινε έτσι ο πιο νεαρός προπονητής στην Πρέμιερ Λιγκ, την πρώτη δηλαδή κατηγορία των πρωταθλημάτων της Αγγλίας.

Στην πρώτη του πλήρη σεζόν στο τιμόνι της Fulham τερμάτισε στην εντυπωσιακή ένατη θέση, την ώρα που διάφοροι ηδήμονες του ποδοσφαίρου του νησιού, προέβλεπαν μάχη της Φούλαμ για παραμονή και αποχώρηση του από την τεχνική ηγεσία.

Πολλά από τα μεγάλα ονόματα και μέλη του βασικού, επιτυχημένου κορμού της ομάδας, όπως οι Edwin van der Sar, Louis Saha, Steed Malbranque και Luis Boa Morte, πωλήθηκαν και ο Coleman δεν κατάφερε τις επιτυχημένες εμφανίσεις των προηγούμενων σεζόν, αλλά παράλληλα, η ομάδα έμεινε μακρία από τον κίνδυνο του υποβιβασμού αυτά τα χρόνια.
Απολύθηκε τον Απρίλιο του 2007 μετά από 7 συνεχόμενα παιχνίδια στα οποία η Fulham δεν πέτυχε νίκη.


Real Sociedad
Ο Coleman μετακόμισε στο εξωτερικό για να αναλάβει την τεχνική ηγεσία της τότε, προσφάτως υποβιβασθείσας, Real Sociedad, τον Ιούνιο του 2007, μετά από πρόταση προς την ηγεσία της ομάδας από τον φίλο και συμπατριώτη του, πρώην τεχνικό της  Real Sociedad , John Toshack.

Τον Οκτώβρη του 2007 το όνομα του ακούστηκε για τους Bolton Wanderers αλλά οι επαφές ποτέ δεν απέδωσαν καρπούς.

Με την ομάδα του στην Πέμπτη θέση και έχοντας μόνο μία ήττα στα έντεκα προηγούμενα παιχνίδια, ο Coleman παραιτήθηκε της θέσης του στις 16 Ιανουαρίου του 2008, εκφράζοντας διάσταση απόψεων και οράματος με τον νεοεκλεγέντα πρόεδρο Inaki Badiola.

Coventry City
Ο Coleman πήρε τη θέση του τεχνικού διευθυντή της Coventry City, ενώ βρισκόταν στη championship, τη δεύτερη κατηγορία του Αγγλικού πρωταθλήματος, στις 19 Φεβρουαρίου του 2008, υπογράφοντας συμβόλαιο διάρκειας τρεισίμιση χρόνων.

Αντικάτέστησε τον Iain Dowie ο οποίος απομακρύνθηκε από τον νέο ιδιοκτήτη της ομάδας Ray Ranson.
Την Τρίτη 26 Αυγούστου του 2008, το BBC μετέδωσε ότι ο Coleman δεν ενδιαφερόταν πλέον για τη διεθνή επιτυχία της Ουαλίας, καθώς χρησιμοποιούσε διεθνείς Ουαλούς ποδοσφαιριστές, στην προκειμένη περίπτωση τον Eastwood, στην Coventry city.

Ο ίδιος αργότερα αρνήθηκε τις κατηγορίες αυτές, από την άλλη όμως δήλωσε, σε συνέντευξη του στο ραδιόφωνο του BBC, πρέπει να φτάσει στα επιθυμητά επίπεδα φυσικής κατάστασης, κατά κύριο λόγο για την Coventry, γιατί αυτή είναι η δουλειά του.

Όταν θα είναι έτοιμος,  αν χρειάστει,  τον φέρνω και με το αυτοκίνητο μου στη Ουαλία για να παίξει, δήλωσε χαρακτηριστικά.

Έχω παίξει και εγώ για την Ουαλία και προτιμάω να παίζω για την χώρα μου παρά για οποιαδήποτε άλλη ομάδα στην οποία έχω παίξει.

Σας διαβεβαιώ ότι αγαπώ την Ουαλία και είμαι πολύ πατριώτης και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει. Στις 4 Μαϊου του 2010, ο Coleman, απολύθηκε από την Coventry City μετά την κατάληψη της 19ης θέσης στο πρωτάθλημα της προηγούμενης σεζόν.

ΟμάδαΧώραΑπόΈωςΓκολΝίκεςΙσοπαλίεςΉττεςΠοσ. νικών%
FulhamΑγγλία17 Απριλίου 200310 Απριλίου 200717661447134.66
Real SosiedadΙσπανία28 Ιουνίου 200716 Ιανουραρίου 20082085740.00
Coventry CityΑγγλία19 Φεβρουαρίου 20084 Μαίου 201011734374629.06
Σύνολο3131038612432.91

Και να δουμε και γενικά πράγματα για τον Κρις.

Πρώτες ποδοσφαιρικές αναμνήσεις:
Ο τελικός του κυπέλλου Ουαλίας, τον οποίο παρακολούθησε με τον πατέρα του σε ηλικία 5 περίπου χρόνων, το 1975.

Όταν ήμουνα παιδί ήμουν οπαδός:
Η Swansea City ήταν η ομάδα μου, φυσικά. Γεννημένος και μεγαλωμένος στο Swansea ήταν φυσιολογικό να υποστηρίζω την ομάδα της πόλης μου (Ακούς Ελλάδα;).

Βρίσκομαι επαγγελματικά στο χώρο του ποδοσφαίρου πάνω από 20 χρόνια, αλλά πάντα ενδιαφέρομαι και κοιτάω που βρίσκεται και τη κάνει η Swansea city. O πατέρας μου είναι φανατικός οπαδός και πάντα μιλάμε για την ομάδα.

άσχετα με τοην σουόνσι στο λινκ πάνω λέει ότι ήταν οπαδός της Λίβερπουλ.

Το ποδοσφαιρικό μου ίνδαλμα ήταν:
Όταν ήμουνα μικρός και όταν ξεκινούσα τα ποδοσφαιρικά μου βήματα, ο Ζίκο ήταν ο ήρωας μου.
και ο Emlyn Hughes να προσθέσω.

Το καλύτερο παιχνίδι που παρακολούθησα ποτέ:
Το καλύτερο παιχνίδι που έχω παρακολουθήσει από άποψη διασκέδασης, γκολ και ποιότητας νομίζω πως πρέπει να είναι η αναμέτρηση του 1982 μεταξυ Ιταλίας και Βραζιλίας στο παγκόσμιο της Ισπανίας, στον αγώνα των ομίλων, όπου η Ιταλία κέρδισε 3-2(2-1) την Βραζιλία.

Το μέλλον το ποδοσφαίρου είναι:
Αυτή είναι η καλύτερη εποχή για να ασχολείσαι με το ποδόσφαιρο και η καλύτερη για να παρακολουθείς ποδόσφαιρο.

Όλα γίνονται πιο ακριβά στο ποδόσφαιρο αλλά νομίζω ότι είναι η καλύτερη εποχή να ασχολείσαι με το ποδόσφαιρο, είτε ως οπαδός, ως, παίχτης, ή προπονητής.

Αγαπώ το ποδόσφαιρο γιατί:
Ήμουν τυχερός να γίνω επαγγελματίας ποδοσφαιρίστης στα 17 μου χρόνια, ταξίδεψα όλο τον κόσμο, έπαιξα εναντίον κάποιων από τους καλύτερους ποδοσφαιριστές στον πλανήτη και δε μπορώ να με φανταστώ να ασχολούμαι με οτιδήποτε άλλο παρά με το ποδόσφαιρο ανεξαρτήτως επιπέδου και πόστου γιατί κυλάει στις φλέβες μου.
Είναι στο αίμα μου το ποδόσφαιρο.

Είναι το καλύτερο παιχνίδι στον κόσμο και γι’ αυτό αγαπώ το ποδόσφαιρο.

Μέσα από άλλες συνεντεύξεις, άρθρα και σχόλια, μαθαίνουμε πως είναι ιδιαίτερα συμπαθείς στο γυναικείο φύλλο, το οποίο βέβαια στο νησί ασχολείται με το ποδόσφαιρο όσο και ο μέσος άντρας στη Ελλάδα, έχει ιδιαίτερη αίσθηση του χιούμορ και απλά λατρεύει αυτό που κάνει.

Πολλοί οπαδοί της Fulham δεν συμφώνησαν ποτέ με την αποχώρηση του από την ομάδα και η άφιξη του στην ομάδα του Coventry έγινε μετά βαίων και κλάδων.

Ενώ σε συνομιλίες μας με οπαδούς της Coventry City, μάθαμε ότι και εκεί μιλούν με τα καλύτερα λόγια, καθώς όπως αναφέρουν, είναι πολύ καλός προπονητής, έφερε καλούς παίχτες και όλα αυτά με μία διοίκηση που δεν ενδιαφέρθηκε και δε βοήθησε.



πηγή: http://www.larissaonweb.gr/
(ότι βλέπετε με γαλάζια γράμματα είνια οι διορθώσεις μου)




















































0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου