TO MΠΛΟΓΚ aelomania.com EΚΛΕΙΣΕ ! ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΝΕΟ. ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΟΜΩΣ ΩΣ ΕΧΕΙ ΓΙΑ "ΑΡΧΕΙΟ"..

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

0 Ο Νταμπίζας μιλάει για όλα (Μπέο,στημένα,παραμονή του,επεισοδια στο πουλμαν &...)

Έχεις πάρει τις αποφάσεις σου για την επόμενη χρονιά;
Δεν μπορώ να αποφασίσω στα μέσα του καλοκαιριού για την επόμενη φάση της ζωής μου. 
Η άσχημη χρονιά που είχαμε με την ΑΕΛ δεν αφήνει και πολλά περιθώρια για να μπορέσεις να προγραμματίσεις. 
Είμαι πενήντα -πενήντα στο να συνεχίσω ή να σταματήσω το ποδόσφαιρο. 
Αυτό εξαρτάται καθαρά από τις επόμενες δύο-τρεις βδομάδες και το πως θα νιώσω μετά την επαφή που θα έχω με τη διοίκηση. 
Και, το κυριότερο, από το πόσο υπολογίσιμος θα νιώσω.



Το βασικό κίνητρο για να συνεχίσεις ποιό είναι;

Ενα είναι: να υπάρχει προοπτική συνεργασίας. 
Είμαι έξι χρόνια στην ΑΕΛ και ο κύριος λόγος που ήρθα ήταν επειδή αισθάνθηκα αναγκαίος και χρήσιμος. 
Πριν από ένα μήνα είχαμε μια κουβέντα με τον νέο προπονητή της ΑΕΛ, τον κύριο Κόουλμαν, και μου είπε ξεκάθαρα ότι θέλει να συνεχίσουμε τη συνεργασία μας την επόμενη χρονιά. 
Εγώ του είπα τις απόψεις μου για τη λειτουργία της ομάδας και πως βλέπω τα πράγματα μέσα σ’ αυτή. 
Είναι ένας άνθρωπος με άγνοια της ελληνικής πραγματικότητας. 
Πάντως το τελικό συμπέρασμα είναι ότι θα ήθελε να με έχει για την επόμενη χρονιά. 
Αυτό είναι το 50%. Το άλλο 50 % θα εξαρτηθεί από τη συζήτηση που πρόκειται να γίνει με τη διοίκηση.


Τι είπες στον προπονητή για την ομάδα;

Η άποψή μου για την ομάδα είναι ότι πρέπει οι άνθρωποι που έχουν στα χέρια τους την τύχη της να γνωρίζουν τα εσωτερικά θέματα και τη λειτουργία τους. Αυτό είναι πολύ πιο σημαντικό από το να κοινοποιήσω τα εσωτερικά της ομάδας. Απλά, η γενική τοποθέτησή μου ήταν να τον προϊδεάσω, γνωρίζοντας την αγγλική κουλτούρα και βεβαίως την ελληνική, για τις τεράστιες διαφορές που θα αντιμετωπίσει εδώ. 
Αν και έχει πάρει το βάπτισμα στην Ισπανία, εδώ είναι τελείως διαφορετικός ο λαός και αυτό προσπάθησα να του περάσω περισσότερο. 
Είναι πολύ σημαντικό να είσαι αληθινός και ξεκάθαρος απέναντι στον άνθρωπο που συζητάς και όχι να ωραιοποιήσεις κάτι για να αισθανθεί καλά και να ανέβει η εκτίμησή του στο πρόσωπο σου.



Εχεις απάντηση για το πώς πήγε στράφι φέτος μια τόσο μεγάλη προσπάθεια και ένα τόσο ωραίο γήπεδο; Πώς χάσατε, αγωνιστικά, την κατηγορία;
Το παν στο ποδόσφαιρο είναι η διάρκεια. 
Το να έχεις μια ή δυο αναλαμπές και μετά να εξαφανιστείς δε λέει τίποτα. 
Η αρχή του κακού ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια όταν τερματίσαμε πέμπτοι. 
Το ξερίζωμα εκείνης της ομάδας ήταν το γκρέμισμα ουσιαστικά μιας προσπάθειας που έγινε τα προηγούμενα χρόνια.


Γιατί, πιστεύεις, συνέβη αυτό;
Από λανθασμένες εκτιμήσεις. 
Όταν μια ομάδα έχει μια τόσο πετυχημένη πορεία και την ξεριζώνεις, όπως φαίνεται από τις αλλαγές που έγιναν στο ρόστερ, δεν μπορεί παρά να αλλάζεις όλη την ομάδα και να ξεκινάς από την αρχή. 
Όταν φεύγουν δεκαέξι παίκτες από μια πετυχημένη χρονιά, τι να σου πουν μετά; Να σου πουν ότι έγινε λάθος; 
Το πιο σημαντικό λοιπόν είναι να είσαι πλήρως καταρτισμένος στο χώρο που κινείσαι.
Όταν γίνεται αυτό το τεράστιο λάθος, μην περιμένεις να στο πω εγώ, φωνάζει από μόνο του. 
Σαφώς και η φετινή χρονιά ξεκίνησε με λάθος τρόπο και όλοι συμβάλαμε σε αυτό. Στην πορεία όμως το μέτρο της ευθύνης είναι υποκειμενικό. 
Σε τελική ανάλυση όλοι κάναμε λάθη μέσα στην ομάδα και τα πληρώσαμε. 
Αυτό που έχω να πω είναι ότι ομάδες που δεν μαθαίνουν από τα λάθη τους θα τα ξαναβρούν μπροστά τους στο μέλλον.



Νιώθεις ότι θα μπορούσες, δεδομένης της εμπειρίας σου, να βοηθήσεις ώστε να αποφευχθούν τα λάθη ή θεωρείς ότι αυτό δεν είναι δουλειά του ποδοσφαιριστή;
Ποτέ δε σηκώνω τηλέφωνο και δεν χτυπάω πόρτες. 
Αυτό είναι κανόνας στη ζωή μου. 
Θεωρώ ότι ο ρόλος μου είναι καθαρά αγωνιστικός 
Αν δεν μου ζητηθεί συμβουλευτικά να εκφράσω την άποψή μου, δεν θα το κάνω ποτέ, ανεξάρτητα από την θέση μου και την παλαιότητα. 
Η θέση μου είναι με τους συμπαίκτες μου, τον προπονητή μου και πως θα έχουμε εύρυθμη λειτουργία στα αποδυτήρια. 
Τον τελευταίο χρόνο πάντως δεν είχαμε με τον κύριο Πηλαδάκη την επικοινωνία που είχαμε τα προηγούμενα χρόνια.


Ο Κώστας Πηλαδάκης φαίνεται πρόεδρος που αγαπά την ομάδα και έχει τη διάθεση να την πάει ψηλά. Λες ότι δεν αρκούν αυτά;

Είναι οξύμωρο να φέρεις ανθρώπους με διαφορετική λογική και αντίληψη των πραγμάτων σε ένα χώρο και να περιμένεις αποτέλεσμα. 
Θεωρώ ότι υπάρχει τέτοια αντίληψη στο χώρο του ποδοσφαίρου, που δεν θα αλλάξει εύκολα τίποτα. 
Το θέμα δεν είναι στα πρόσωπα, αλλά στην κουλτούρα. 
Το θέμα δεν είναι οι πρόεδροι να κανονίζουν τα τηλεοπτικά δικαιώματα και να βλέπουμε άδειες κερκίδες στα γήπεδα.
Όλοι έχουμε συμβάλει στο κακό. 
Όλοι κοιτάμε τον πισινό μας και είμαστε παρτάκηδες.



Στην ΑΕΛ έζησες από την απόλυτη αποθέωση μέχρι την αποδοκιμασία και την  αμφισβήτηση. Πως θα χαρακτήριζες μετά από όλα αυτά τη σχέση σου με το φίλαθλο κοινό της Λάρισας;

Δεν μπορείς να βάλεις έναν τίτλο σε αυτό. 
Καθ' όλη τη διάρκεια της ποδοσφαιρικής μου καριέρας έχω ένα συγκεκριμένο τρόπο λειτουργίας. 
Δεν μπορώ να παραβώ τη φύση μου για να γίνω αρεστός στον κόσμο. 
Έχω μια συγκεκριμένη λογική για το πως πρέπει να λειτουργήσω μέσα σε ένα ποδοσφαιρικό σύνολο. 
Βέβαια υπάρχει το εξής παράδοξο: στην ποδοσφαιρική κοινωνία και ειδικότερα στη Λάρισα, ακούγεται περισσότερο η μειοψηφία. 
Υπάρχει όμως και πολύς κόσμος με διαφορετική άποψη που δυστυχώς η γνώμη του δεν περνάει προς τα έξω, δεν ακούγεται  Αυτός είναι ο χαρακτήρας μου. 
Για μένα το ζητούμενο είναι να είμαι χρήσιμος και ουσιαστικός. 
στη σχέση μου με την ομάδα. 
Και αυτό μεταφράζεται με πολύ συγκεκριμένα πράγματα, που ο πολύς κόσμος αγνοεί λόγω του ότι δεν πλασάρονται εντέχνως στα μέσα ενημέρωσης.



Εσύ τι νομίζεις ότι ενόχλησε τους οπαδούς της ΑΕΛ, ώστε να γίνουν επιθετικοί απέναντί σου;

Οχι κάτι συγκεκριμένο. 
Ίσως το ότι δεν φέρομαι όπως θα θελαν αυτοί και δεν εκφράζομαι με το δικό τους τρόπο. 
Αλλά κάτι τέτοιο είναι υποκειμενικό. 
Με ενδιαφέρει περισσότερο να έχω την εκτίμηση στα αποδυτήρια. 
Στο στενό κύκλο των ποδοσφαιριστών και του προπονητή, όλης της ομάδας. Παλαιότερα, όταν ήμουν στον Ολυμπιακό, υπήρχε ένα μέλος της ομάδας -όπως και σε κάθε ομάδα υπάρχουν οι "γλίτσες"- πίσω από τον φακό και κάθε τοποθέτηση. 
Καταλαβαίνεις ότι αυτό σχολιάζεται. 
Είχα ρωτήσει λοιπόν έναν συμπαίκτη μου αν καταλάβαινε ότι τον σχολίαζαν αρνητικά. 
Μου είπε το αμίμητο, ότι τον ενδιέφερε πως περνούσε η εικόνα του στα δύο εκατομμύρια φιλάθλων έξω και όχι τι πίστευε η ομάδα γι' αυτόν. 
Εγώ είμαι ακριβώς το αντίθετο. 
Με ενδιαφέρει κυρίως το πώς είμαι μέσα στα αποδυτήρια και έξω ας έχω αντιπάθειες.



Οταν μερίδα οπαδών της ΑΕΛ πολιόρκησε το πούλμαν, μετά τη βαριά ήττα στο στο Περιστέρι, πως νιώσατε ότι έπρεπε να αντιδράσετε;

Δεν μπορείς να επικοινωνήσεις με τον όχλο. 
Ήταν μια ακραία αντίδραση και για μένα δεν ερμηνεύονται οι ακρότητες. 
Αυτό γίνεται περισσότερο για μια εκτόνωση της μάζας, για να πει πράγματα που αν κάτσεις και τα συζητήσεις καταρρίπτονται.
Ο όχλος χάνει το δίκιο του με τον τρόπο που λειτουργεί. 
Ένα παράδειγμα πολύ χαρακτηριστικό: ήταν πηγαίνοντας για τη Λάρισα κατεβήκαμε σε μια στάση να φάμε, ήρθαν πέντε παιδιά να διαμαρτυρηθούν. Προκλήθηκε κάποιας μορφής επεισόδιο κυρίως με μένα για το λόγο ότι πηγαίναμε χάλια και τα σχετικά. 
Πρόσωπο με πρόσωπο, λοιπόν, με έναν από αυτούς δόθηκαν κάποιες εξηγήσεις και έφτασε στο σημείο να μου ζητήσει συγνώμη. 
Φεύγοντας συναντήσαμε την άλλη εικόνα, εγκλωβιστήκαμε για πολλές ώρες στο λεωφορείο. 
Θα σου πω λοιπόν ότι ο ίδιος άνθρωπος που μετά το διάλογο μου ζήτησε συγνώμη ήταν εκεί στην πρώτη γραμμή βρίζοντας. 
Δεν μπορείς να βρεις λογική σ’ έναν αγανακτισμένο όχλο. 
Στον όχλο ο νάνος γίνεται γίγαντας που δεν ακούει τίποτα.

Η ομάδα δεν βγήκε ωφελημένη από αυτές τις μορφές βίας. 
Απλά κάποιοι εκτονώθηκαν βρίζοντας για ώρες. 
Όταν έγινε προσπάθεια για διάλογο χάθηκε η μπάλα. 
Αυτό όμως δεν εκφράζει το σύνολο του κόσμου της ΑΕΛ. 
Πολύς κόσμος ήταν αντίθετος με όλα αυτά. 
Χαλασμένος μεν από την πορεία της ομάδας, αλλά μέχρι εκεί.



Σε τέτοιες περιπτώσεις εύχεσαι να είσαι στην Αγγλία...

Είναι διαφορετική κουλτούρα. 
Εκεί το πολύ πολύ να ζήσεις ένα «σφύριγμα» στο τέλος από τον κόσμο. 
Οι δικοί μας φίλαθλοι χαρακτηρίζουν τους Άγγλους φιλάθλους... φλώρους. 
Ας μείνουμε εμείς με την ταμπέλα της μαγκιάς και οι Εγγλέζοι με την ταμπέλα της... φλωριάς.



Εν πάση περιπτώσει, το κεφάλαιο Λάρισα έχει κλείσει ή θα τα βρείτε και θα τερματίσεις την καριέρα σου εκεί;

Όχι, δεν έχει κλείσει. 
Εχει γίνει αυτή η κουβέντα που είπα με τον προπονητή, έχω κάνει και μια πρώτη επαφή με τον διευθυντή της ΠΑΕ για κάποιες άλλες εκκρεμότητες. 
Εχει μείνει εκεί το θέμα.



Το οικονομικό θα επηρεάσει την απόφασή σου;

Για την ψυχή της μάνας του δεν παίζει κανένας ποδοσφαιριστής και όποιος πουλάει οπαδιλίκι για να τύχει καλύτερης αντιμετώπισης, ξεβρακώνεται μόλις έρθει κάποια καλύτερη πρόταση από άλλη ομάδα και την κάνει με ελαφρά πηδηματάκια. 
Στην παρούσα φάση το κριτήριο μου δεν είναι το οικονομικό. 
Το πάρε - δώσε με την ομάδα τα τελευταία χρόνια το γνωρίζουν αυτοί που έχουν την τύχη της στα χέρια τους και δεν είναι για διαφήμιση. 
Δεν το λέω για να δημιουργήσω εντυπώσεις.


Το ενδεχόμενο να μείνει τελικά η ΑΕΛ στη Super League είναι ένα επιπλέον κίνητρο να συνεχίσεις;

Επειδή η κατάσταση είναι ένα μπάχαλο, δεν ξέρουμε σε ποιά κατηγορία θα αγωνίζεται η ομάδα. 
Στη Σούπερ λίγκα ή στη Β Εθνική; 
Δεν μπορείς λοιπόν να μιλήσεις γι’ αυτό. 
Αυτό που έχει σημασία και στο είπα και πριν είναι ότι θέλω να αισθάνομαι σημαντικός και θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που δεν είμαι εξαρτημένος από το οικονομικό.



Δεν πιστεύω να έμεινες έκπληκτος από τις αποκαλύψεις για τα "στημένα".

Είμαι καχύποπτος, αλλά επειδή έχω ζήσει διάφορα στη ζωή μου, θεωρώ ότι ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις αν δεν έχεις προσωπική άποψη πώς έχει μια κατάσταση. Σίγουρα αυτά που ακούγονται είναι πολύ δυσάρεστα. 
Για μένα σημασία έχει στο χώρο του ποδοσφαίρου να υπάρχουν κάποιοι κανόνες ηθικής, γραπτοί και άγραφοι, που να τους τηρούν όλοι. 
Θεωρώ υποκριτικό εκ μέρους κάποιων που νιώθουν θύματα ή θύτες και ιστορικά βλέπουμε την εναλλαγή. 
Ο θύτης να γίνει θύμα. 
Μαγκιά είναι αν έχεις τη δύναμη  να μην την χρησιμοποιείς με λάθος τρόπο. 
Να μη βουτήξεις τα δάχτυλα στο βάζο με το μέλι. 
Μόνο τότε λέγεσαι και είσαι μεγάλος.



Εσύ έχεις ζήσει μια τέτοια εναλλαγή. Υπήρξες παίκτης του Ολυμπιακού...

Η ηλικία μου όταν ήμουν στον Ολυμπιακό, από 20 έως 25, κάνουν τη διαφορά για το πως αντιμετώπιζα κάποια πράγματα. 
Καλώς ή κακώς σε όλες τις χώρες του κόσμου υπάρχει η διαφορά ομάδων και κατηγοριών, αλλά ως ένα σημείο. 
Το θέμα είναι να δυναμώνει ο πιο αδύνατος και να υπάρξει αξιοκρατία για να αποκτήσει το ποδόσφαιρο στέρεες βάσεις. 
Όταν κατακάτσει η σκόνη, τότε θα καταλάβουμε ότι ακόμα δεν έχουμε δει τίποτα. Στην επόμενη στραβοκλοτσιά του Νταμπίζα και οποιουδήποτε Νταμπίζα ο κόσμος θα θεωρεί ότι τα "έχω πάρει". 
Από δω και πέρα οι φωνές θα γίνουν ουρλιαχτά. 
Αν δεν υπάρξει τιμωρία θα συνεχίσει η αναρχία και η δυσπιστία, που είναι και το μεγαλύτερο κακό αυτή τη στιγμή. 
Το να μπει ένα φυσικό πρόσωπο φυλακή για  6 μήνες ή ένα χρόνο, είναι κάτι που θα το βιώσει μόνο ο ίδιος. 
Δεν έχουμε δει κυρώσεις σε συνολικό επίπεδο. 
Αν δεν πούμε ως εδώ που είναι πάτος και να πάμε από την αρχή, δεν πρόκειται όχι μόνο να αλλάξει τίποτα, αλλά τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα.


Εννοείς ότι, πέρα από την φυλάκιση κάποιων προσώπων πρέπει να πέσουν και ομάδες; Με ποια τιμωρία θα ήσουν ικανοποιημένος;

Αν αποδειχθεί ότι λειτουργούσαν με  παράνομο τρόπο τότε να πέσουν. 
Η ποινή είναι απαραίτητη για να υπάρξει ποδοσφαιρική επιβίωση. 
Όσο μένει στον αέρα τόσο η δυσπιστία και η βία θα αυξάνονται.



Αντέχει ο Ελληνας οπαδός τον υποβιβασμό της ομάδας του;

Μα αυτός είναι ο κύριος λόγος που φτάσαμε εδώ. 
Νομίζω όμως ότι υπάρχει αρκετός κόσμος που θα ήθελε να γίνεται το σωστό πέρα από την αγάπη για την ομάδα. 
Δεν είναι όλοι οι οπαδοί το ίδιο. 
Πρέπει να εκμηδενίσουμε αυτούς που θέλουν να είναι στην κορυφή με κάθε τρόπο.



Ένιωσες ικανοποίηση όταν μπήκε φυλακή ο Μπέος;

Δεν είναι θέμα προσωπικής ικανοποίησης. 
Εμένα μου δημιουργούσε απίστευτο θυμό η άνεση και η ψευτομαγκιά του Μπέου, που έβγαινε δημόσια και το έπαιζε ποδοσφαιράνθρωπος και στις συνομιλίες του ακούμε άλλα αντ' άλλων, εκδουλεύσεις κλπ. 
Αυτό είναι κάτι που δεν υπάρχει επίθετο να το χαρακτηρίσει. 
Είναι κρίμα γιατί το παίζουν λαϊκοί και αντι-τεχνοκράτες, αλλά μάλλον είναι το αντίθετο. 
Ξεγυμνώθηκαν με τις κασέτες και τα ντοκουμέντα. 
Πάντως το θέμα μου εμένα δεν είναι να μπει φυλακή ο Μπέος κι ο κάθε Μπέος. Θα πρέπει ο χώρος που κινείται ο κάθε Μπέος να μην επιτρέπει τέτοιες συμπεριφορές.



Υπήρχε η αίσθηση ότι ο Μπέος κυνηγούσε τη Λάρισα, επιδίωκε τον υποβιβασμό της.

Αυτό που προσπαθούσα πάντα και ήθελα να το περάσω και στους γύρω μου είναι ότι εμείς πρέπει να παλέψουμε κόντρα σε ό,τι προμελετημένο υπήρχε. 
Σε δύσκολες στιγμές φέτος, μπορούσαμε με άλλοθι την κόντρα διαιτησία να είχαμε ένα πολύ καλό μαξιλάρι να καθίσουμε. 
Έπειθα τον εαυτό μου ότι δεν υπάρχουν φαντάσματα, αλλά ανθρώπινα λάθη. 
Το κλασικό ότι μας κυνηγάει η διαιτησία πρέπει να το παλεύεις και, αν σε έχουν στημένο στη γωνία, να κάνεις τα πάντα για να κερδίσεις. 
Για παράδειγμα, στη Ν. Σμύρνη ήταν τεράστιο λάθος η αποβολή μου. 
Σαφώς κάποιες φορές ξεσπάς και έχεις εκρήξεις. 
Πιστεύω ακράδαντα, όμως, ότι αν είχα καταπιεί το θυμό μου θα είχαμε κερδίσει το παιχνίδι. 
Αυτή θα ήταν η καλύτερη απάντηση στη σαπίλα.

Τώρα αντιλαμβάνομαι ότι κάποια λάθη που τα θεωρούσα ανθρώπινα δεν ήταν έτσι. 
Ήμουν υπέρ το δέον αφελής. 
Δυστυχώς, εμείς φαινόταν ότι ήμασταν σε ένα πόλεμο με νεροπίστολα, ενώ οι άλλοι είχαν καλάσνικοφ. 
Αλλά δεν πιστεύω ότι αυτό πρέπει να γίνεται άλλοθι. 
Τώρα, εκ των υστέρων, προκύπτει ότι έγιναν κινήσεις σκόπιμα για το κακό μας. Δεν είμαι δικαιωμένος, είμαι απογοητευμένος που δεν μπορέσαμε αυτό το πράγμα να το νικήσουμε.



Παίζεις στοίχημα;

Τελευταία φορά που έπαιξα ήταν πριν από τέσσερα χρόνια και έκτοτε δεν το έχω ακουμπήσει. 
Γενικά δεν είμαι άνθρωπος του τζόγου. 
Δεν έχω εξάρτηση από το τζόγο, ούτε καμία άλλη. 
Το μόνο μου πάθος είναι το ποδόσφαιρο. 
Το πάθος όταν έχει αρνητική μορφή μπορεί να σε καταστρέψει. 
Δεν πήρα χαμπάρι για κάποιο στημένο παιχνίδι. 
Δεν σκεφτόμουν έτσι. Θεωρούσα ότι, ναι μεν υπάρχει υποψία πως κάτι συμβαίνει, αλλά ήμουν καλοπροαίρετος.



Πώς σχολιάζεις την εμπλοκή κάποιων ποδοσφαιριστών όπως ο Αβραάμ ή ο Μενδρινός;

Είναι αυτό που σου είπα και πριν. 
Κάποια πάθη που μπορεί να έχεις θα τα βρεις μπροστά σου και θα μπλέξεις. 
Δεν ξέρω ακριβώς το μέγεθος του προβλήματος για τα παιδιά και αν όντως έχουν εμπλακεί σε τέτοιες καταστάσεις.
Όταν θα ηρεμήσουν λίγο τα πράγματα θα φανεί πώς ακριβώς έχει η η κατάσταση. Τώρα δεν υπάρχει εμπεριστατωμένο συμπέρασμα και καλό θα είναι να είμαστε λίγο προσεκτικοί για αυτούς που κατηγορούνται, διότι ίσως να μην είναι τόσο πολύ μπλεγμένοι. 
Βέβαια, αν αποδειχθεί ότι έχουν εμπλοκή πρέπει να υπάρξει παραδειγματική τιμωρία και να υποστούν τις κυρώσεις.



Συχνά ακούμε ότι οι οργανωμένοι οπαδοί καθοδηγούνται από τους ίδιους τους προέδρους. Πώς σχολιάζεις την εμπλοκή του Βαγγέλη Μαρινάκη με την κατηγορία του "υποκινητή αθλητικής βίας", όπως τουλάχιστον προκύπτει από την τελευταία δικογραφία;

Δεν μπορώ να ξέρω τι ακριβώς έχει γίνει και αν θα αποδειχτεί αυτό. 
Σίγουρα η σχέση των οργανωμένων με τις διοικήσεις των ομάδων είναι λάθος. Δεν θα πρέπει να υπάρχει καμία σχέση. 
Η αγάπη σου για την ομάδα θα πρέπει να περιορίζεται καθαρά στις τέσσερις γραμμές του αγωνιστικού χώρου, με φωνή, με υποστήριξη, με απογοήτευση, με λίγο γιουχάισμα και μέχρι εκεί. 
Και αυτό είναι γενικός κανόνας. Εγώ αν ήμουν οπαδός θα ήθελα να έχω ανιδιοτελή σχέση με την ομάδα και τη διοίκηση. 
Οποιαδήποτε μορφή πάρε - δώσε είναι καθαρά εμπορική και δεν συνάδει με αυτό που υποτίθεται ότι πρεσβεύει η ομάδα στα μάτια του κάθε οπαδού.
Τη μοναδικότητα και τη διαφορετικότητα. 
Από την άλλη, δεν πρέπει και η διοίκηση να χρησιμοποιεί τη δύναμη του κόσμου για να πετύχει κάποια πράγματα. 
Δεν ξέρω λοιπόν τι έχει γίνει, αλλά αυτή είναι η άποψή μου και, θεωρώ, γενικός κανόνας.



Πες ότι γίνεται ένα θαύμα και το ποδόσφαιρο καθαρίζει. Πώς φαντάζεσαι την επόμενη μέρα; 

Για να καθαρίσει και να φύγουν όλες οι υποψίες πρέπει οι άνθρωποι που θα κληθούν να ασχοληθούν να διαθέτουν καθαρά πρόσωπα και έντιμο πρότερο βίο. Στο καθαρά ποδοσφαιρικό κομμάτι πρέπει να ασχοληθούν άνθρωποι που έχουν τη μυρωδιά των αποδυτηρίων. 
Στο εμπορικό κομμάτι άνθρωποι με γνώσεις. 
Να υπάρξουν κανόνες που θα τηρούνται, χωρίς παραθυράκια.



Ολίγον από Αγγλία θυμίζει αυτό... 

Ήταν ένα τεράστιο σχολείο ζωής η θητεία μου στην Αγγλία. 
Τόσο ποδοσφαιρικά όσο και προσωπικά. 
Εκεί είδα πόσο διαφορετικά επιδρά το περιβάλλον. 
Ήταν δώρο θεού για μένα η Αγγλία. 
Βίωσα μία τελείως διαφορετική κουλτούρα, αισθάνθηκα επίσης πολύ άσχημα για πράγματα που έχουμε ως λαός, διότι ζώντας εκεί έβλεπα τις διαφορές.



Μετάνιωσες που γύρισες στην Ελλάδα;

Δεν το μετάνιωσα. 
Είχα και έχω με την ΑΕΛ ισχυρό δεσμό. 
Βίωσα την απόλυτη τιμή να σηκώσω το κύπελλο ως αρχηγός και αυτό είναι κάτι που δεν μπορεί να το σβήσει τίποτα. 
Ούτε η μετέπειτα πορεία, η αμφισβήτηση κλπ. 
Ούτε τσουβαλιάζω όλους αυτούς που έχουν άσχημη άποψη για μένα. 
Είναι σεβαστή η άποψή τους, αρκεί να έχει λογική και βάση. 
Κατά τους Κινέζους, για μας είναι η χρονιά του μαύρου συκωτιού. 
Έχουν μαυρίσει τα συκώτια μας. 
Αλλά δεν μετανιώνω ούτε ένα δευτερόλεπτο. 
Μέσα από τις δυσκολίες τεστάρονται οι δεσμοί με την ομάδα σου.

Create your own banner at mybannermaker.com! 
Υπάρχει σχέδιο για την ημέρα που θα σταματήσεις το ποδόσφαιρο;

Το μόνο ξέρω είναι ότι θα ασχοληθώ με το χώρο του ποδοσφαίρου. 
Αν πω ότι φέτος αυτή είναι η τελευταία μου χρονιά, αυτομάτως  είναι σαν να τελειώνω από σήμερα. 
Για μένα το τέλος είναι όταν αδειάζεις.



                                                                        πηγή: contra

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου