TO MΠΛΟΓΚ aelomania.com EΚΛΕΙΣΕ ! ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΝΕΟ. ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΟΜΩΣ ΩΣ ΕΧΕΙ ΓΙΑ "ΑΡΧΕΙΟ"..

Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011

0 Σκέφτομαι να τα παρατήσω : Πηλαδάκης..


"Τί να σας πω ρε παιδιά; Πρόκειται για καραγκιοζιλίκια. 
Δεν έχω να πω πολλά. Πώς γίνεται να τιμωρείται ο πρόεδρος μιας ομάδας και αυτή να παραμένει στην κατηγορία; Είμαι οργισμένος..."

Ο πρόεδρος της ΑΕΛ σαφώς εκνευρισμένος από αυτή την εξέλιξη μίλησε και για τις επόμενες κινήσεις του: "Σκέφτομαι να τα παρατήσω και να φύγω.

Έχω βαρεθεί. Ειλικρινά δεν υπάρχουν όσα γίνονται. 
Δηλαδή τί να κάνω; Να πάω στο CAS και να πω ότι έστηναν τους αγώνες. 

Νομικά μπορώ να το κάνω αλλά από εκεί και πέρα τι; 
Μη κοροϊδευόμαστε. Δεν έχω καμία όρεξη"

Όσο για τις μεταγραφές που κάνει η ΑΕΛ: "είναι τεράστιο δίλημμα τι θα κάνουμε από εδώ και πέρα. 

Εγώ πλέον δεν έχω διάθεση" τόνισε κλείνοντας ο Κώστας Πηλαδάκης με ό,τι μπορεί να συνεπάγεται αυτό για την ομάδα της ΑΕΛ.


Create your own banner at mybannermaker.com!


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου