TO MΠΛΟΓΚ aelomania.com EΚΛΕΙΣΕ ! ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΝΕΟ. ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΟΜΩΣ ΩΣ ΕΧΕΙ ΓΙΑ "ΑΡΧΕΙΟ"..

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

0 Έσχισε τα δίχτυα ο Θωμάς.. (όπως παλιά)

 
 
Στο «Σχίζοντας τα δίχτυα» ο Θωμάς Κυπαρίσσης...
 
Ο αγαπημένος της Λαρισινής κερκίδας ήταν καλεσμένος του Αχιλλέα Καρατζολίτη και του Γιώργου Παπαδόπουλου και απάντησε σε ερωτήματα για τη μεγάλη του αγάπη, την ΑΕΛ.

  • Έχουμε μιλήσει με τον κύριο Πηλαδάκη κατά το παρελθόν, ξέρει ότι είμαι ανοιχτός σε κάθε πρόταση. Δεν μου έγινε κάποια κρούση...An και θα το ήθελα.


 «Δε λέω ποτέ όχι στην ΑΕΛ»

«Δε μου έχει γίνει ποτέ πρόταση για κάποιο πόστο στην ΑΕΛ. 
Το έχω πει πολλές φορές ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα να μπω ξανά στην οικογένεια της ΑΕΛ. 
Έχουμε μιλήσει με τον κύριο Πηλαδάκη κατά το παρελθόν, ξέρει ότι είμαι ανοιχτός σε κάθε πρόταση. 
Δεν μου έγινε κάποια κρούση. Αν και θα το ήθελα.
Κάποια στιγμή είμαι σίγουρος ότι θα δουλέψω για την ομάδα της καρδιάς μου , έφυγα όπως έφυγα από την ΑΕΛ. 
Θα το ήθελα να δουλέψω εκεί .. βέβαια υπάρχουν και άλλοι παράγοντες...»
 

"Δε μ'αρέσει που φεύγουν παίχτες που έχουν προσφέρει"

"Ο Ζήσης Ζιάγκας και ο Κώστας Κατσάρας έχουν προσφέρει πολλά στην ΑΕΛ και δε μ'αρέσει που αποχωρούν τέτοιοι άνθρωποι από την ομάδα."


"50-50 η παραμονή της ΑΕΛ"

"Δεν μπορεί να ξέρει κανένας που θα παίζει η ΑΕΛ τη νέα σεζόν. Αυτή τη στιγμή όλα είναι 50-50. Η κατάσταση έχει τραβήξει πολυ, θα φτάσουμε Χριστούγεννα έτσι όπως πάει.


"Νιώθω άτυχος που δεν αγωνίστηκα στο AEL FC Arena"

" Oι συγκυρίες τα έφεραν έτσι και δεν πρόλαβα να αγωνιστώ σε αυτό το στολίδι. Μακάρι να είχα χρόνια μπροστά μου και να παίξω. Παρακολουθώ την ομάδα σε κάθε ευκαιρία. Το έχω δηλώσει πολλές φορές ότι η ΑΕΛ είναι η ομάδα της καρδιάς μου. Δεν είναι τυχαίο ότι έχω επιλέξει τη Λάρισα για να μείνω με την οικογένειά μου. 'Εχω δεθεί με αυτή την πόλη, αγάπησα τον κόσμο και με αγάπησε..."
 
 
Στο τέλος μας ευχήθηκε καλή αρχή.
Να τον ευχαριστήσουμε για την αποδοχή της πρότασης , του ευχόμαστε τα καλύτερα και όπως του είπα και στο τέλος...
ΘΩΜΑ ΨΥΧΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΑΕΛΑΡΑ..

  
Create your own banner at mybannermaker.com! 


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου